הסרת כתמים מהחניכיים

רופא שיניים בודק שיניים למטופלת

אם תבחנו לרגע את הפנים שלכם, תגלו שאחד המקומות הבולטים ביותר בהן הוא איזור החניכיים. איזור החניכיים שלנו נחשף ברגע שאנחנו מדברים, אוכלים, צוחקים או מחייכים, אפילו חיוך קל וקטן ביותר. משום שהחניכיים מהוות חלק בולט כל כך בפנים שלנו, הן צריכות להיות נקיות עד כמה שניתן. לא מעט גורמים עלולים לגרום לכתמים בחניכיים, דבר שהופך כל חיוך למקור לבושה גדולה. הסרת כתמים מהחניכיים היא הדבר שכדאי לעשות על מנת להתמודד עם העניין הזה, אז בואו נבדוק כמה דברים שחשוב לדעת עליה.

הסרת כתמים מהחניכיים – למה צריך אותה בכלל?

קורה מצב שלא מעט אנשים מתמודדים עם חניכיים מוכתמות, מכל מיני גורמים. אחד הגורמים להכתמת החניכיים הוא העישון – לא מעט אנשים שמעשנים סיגריות, בין אם בכמות גדולה מאוד ויום יומית ובין אם בכמות נמוכה יותר, סובלים מכתמים כהים על החניכיים. מעבר לסיבה הזו, גם סיבות גנטיות שונות יכולות לגרום לחניכיים לסבול מכתמים כהים ובולטים, ועבור חלק מהאנשים מדובר על בעיה גדולה מאוד.

הסרת כתמים מהחניכיים היא טיפול שיכול להחזיר לחניכיים את המראה ההיגייני, הנקי והאסתטי שלהן, ומבלי כל צורך להמשיך ולהסתיר את החניכיים בדרכים לא דרכים.

הסרת כתמים מהחניכיים: התנהלות לא טבעית – לא בבית ספרנו

אנשים שסובלים מחניכיים מוכתמות, מוצאים את עצמם מהר מאוד מתנהגים בצורות מאוד לא טבעיות. האכילה שלהם הופכת לאכילה בפה קטן שמנסה לחשוף כמה שפחות את הפנים שלו, הצחוק והחיוך הופכים לקטנים עד כמה שניתן, והם מנסים לחסוך עד כמה שניתן בדיבור – על מנת שפיהם לא ייפער ויחשף מראה החניכיים המוכתם שלהם.

עם הסרת כתמים מהחניכיים אותם אנשים מוזמנים להפסיק להתנהג בצורה הלא טבעית, להקדיש תשומת לב לכל תזוזה שלהם, ולחשוב פעמיים לפני שהם פותחים את הפה.

כל מה שצריך לעשות לפני שניגשים לטיפול הסרת כתמים מהחניכיים

עוד לפני שאתם קובעים את התור שלכם לטיפולי הסרת כתמים מהחניכיים, אתם חייבים להיפגש עם רופא השיניים המטפל שלכם לסדרת בדיקות. רופא השיניים יוכל לבצע בדיקה של החניכיים, ולאבחן את מצבן. בין היתר, רופא השיניים המטפל שלכם יעדכן אתכם בכל מיני נושאים חשובים, כמו האם אתם סובלים מדלקות חניכיים, האם אתם זקוקים לטיפולים מקדימים לפני הסרת כתמים מהחניכיים ועוד.

עם המידע הזה, יוכל רופא השיניים לתכנן ביחד איתכם את המהלך שאותו תצטרכו לעשות בטרם שתגשו לטיפולי הסרת כתמים מהחניכיים, על מנת שהוא יוכל להסתיים בהצלחה ולהוביל אתכם אל עבר כל התוצאות הרצויות.

כיצד מתבצעת הסרת כתמים מהחניכיים?

הסרת כתמים מהחניכיים היום היא טיפול פשוט, שעושה שימוש במגוון כלים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר. על ידי שימוש בקרן לייזר, ניתן להסיר באופן מבוקר וקפדני את השכבה המוכתמת, ולגרום לשכבה הנקייה להיחשף. כחלק מהטיפול של הסרת כתמים מהחניכיים, תישמר השכבה החדשה והנקייה מפני מעבר הפיגמנטים אליה, ככה שהופעה מחודשת של הכתמים לא תהווה אפשרות רלוונטית.

בחירת רופא השיניים המטפל לטיפולי הסרת כתמים מהחניכיים

ניתן להבחין בלא מעט רופאי שיניים שמציעים היום טיפולים של הסרת כתמים מהחניכיים, אולם הבחירה ביניהם צריכה להיות דקדקנית ומוקפדת. רופא השיניים שלכם צריך להיות כזה שהוכיח את נסיונו והצלחותיו בטיפולים קודמים של הסרת כתמים מהחניכיים, ולהבטיח שגם אתם תוכלו לצאת עם תוצאות נהדרות מהטיפול.

האם יש לכם המלצה בשבילי?

ד"ר אופיר זהבי הוא אחד מרופאי השיניים הטובים ביותר בארץ לטיפולי הסרת כתמים מהחניכיים, ולטיפולי שיניים נוספים. אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרפאתו במספר הטלפון 03-931-3511.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp