השתלת עצם בפה מחיר

רופא מחזיק פסל של שיניים מושתלות

השתלת עצם בפה – מתי ולמה?

עצם שנספגה לאחר עקירה והפכה לדקה ומעטה יותר מצריכה הליך של השתלת עצם חדשה בפה, על מנת להחזיק את אותו שתל שיהווה חלופה לשן שנעקרה. במקרים של השתלת עצם בפה מחיר מהווה פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון וכן ניסיונו של רופא השיניים המומחה, המבצע את ההליך. השימוש בעצם חדשה מספק את ה"קרקע" הנדרשת לשתל ופתרון אידיאלי למעוניינים בטיפול מאיכות גבוהה.

לטפל בהתאם

בין אם בשל דלקת, זיהום, חבלה או כל בעיה אחרת שהיא, ישנם לא מעט מצבים המצדיקים הוצאה של שן פגועה. לאחר העקירה נותר כמעין שקע, שבו היתה השן שנעקרה, שקע ממנו צומחת עצם חדשה ובריאה. באזור זה ובעצם זו נצטרך לעגן את השתל העתידי. אולם, ישנם מקרים בהם עצם זו נספגת בלסת והופכת לדקה יותר. מצב זה בעייתי מאד ואיננו מאפשר החדרה והלבשה של שתל חדש בעתיד (שן חדשה). על מנת להתמודד עם המצב, מבצעים הליך מיוחד של השתלת עצם עליה תורכב אותה שן חלופית. העצם החדשה איכותית, ותפקידה למלא את אותו חוסר של העצם,  העצם המושתלת יכולה להיות ממקור עצמי, מה שמאפשר את קליטתה המקסימאלית או ממקור חיצוני, אז העצם היא סינתטית ועשויה לרוב מסידן עם חומרים נוספים, המאפשרים את קליטתה בגוף בצורה המרבית. ניתן גם להשתמש בעצם מן חי. עצם זו עוברת תהליכים ביולוגים וכמובן תהליך חיטוי.

החלמה ותופעות לוואי

לאחר השתלת עצם בפה ייתכנו כאבים ונפיחות באזור עצמו וכן שטפי דם. מדובר בתופעות לוואי נפוצות, שחולפות מעצמן בתוך תקופה קצרה. חשוב מאד להקפיד על הוראותיו של הרופא לאחר ההליך, ליטול תרופה אנטיביוטית כדי לאפשר החלמה טובה יותר וגם לדאוג לשטוף את הפה פעמיים בכל יום עם חומר חיטוי מיוחד. לאחר השתלת העצם יש להמתין מספר חודשים עד לקליטה מלאה. בזמן זה יש להיות במעקב אצל רופא השיניים. ההליך עצמו מתאים לכל גיל ולכל מצב בריאותי ולכן נחשב כיום לפופולארי מאד.

נדרשים לעבור הליך של השתלת עצם בפה? מחפשים מומחים בתחום? "ד"ר אופיר – רפואת שיניים אחרת" היא הכתובת המתאימה לפנות אליה.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp