טיפולי שיניים אסתטיים

רופא שיניים מציג למטופלת צילום של חלל הפה

סוגים שונים של טיפולי שיניים אסתטיים

המראה החיצוני שלנו חשוב לנו רבות  ואנו מוכנים לעשות הכול כמעט כדי ליהנות מאחד כזה. לא נולדנו מושלמים, אך ישנן דרכים רבות ליצור מראה יפה, אסתטי ומושקע מאד. הדבר נכון גם לגבי השיניים שלנו. בין אם בשל כתמים על השיניים וגוון צהבהב, בין אם בשל עקמומיות בשיניים או מכל סיבה אחרת, טיפול שיניים אסתטי יכול להיות הפתרון המתאים. ישנם סוגים שונים של טיפולי שיניים אסתטיים המספקים מענה למגוון של צרכים. אלה, מוצעים על ידי רופאי שיניים מנוסים ומיומנים בתחום המביאים אתם רמת מקצועיות גבוהה וידע רב.

הלבנה ויישור

ברשימת טיפולי השיניים האסתטיים אפשר למצוא את טיפולי הלבנת השיניים. ההלבנה עצמה יכולה להיעשות בכמה שיטות- הלבנה במשך שבועיים בבית או הלבנה במשך כשעה במרפאה. בתהליך זה גוון השיניים יובהר. דרך נוספת לשנות את גוון השן הוא על ידי  שימוש בציפוי מיוחד, אותו מדביקים ישירות על השיניים. ציפוי זה יכול להיות עשוי מחומר הסתימה הלבנה או מחרסינה.

ציפויי החרסינה

עשויים מחומר דקיק ובעל רמת שקיפות גבוהה מאד. הוא משתלב כהלכה בפה ויוצר מראה אסתטי, יפה וטבעי לחלוטין. טיפולים אסתטיים נוספים בתחום רפואת השיניים כוללים גם שימוש בכתרי חרסינה ללא מתכת, המכונים גם כתרי זירקוניה, בעלי צבע לבן. היתרון העצום של כתרים אלה הוא המראה שלהם, שדומה מאד למראה הטבעי של השן.

טיפולי יישור שיניים

הם סוג נוסף של טיפולים אסתטיים והם יכולים לספק מענה מתאים הן למטופלים צעירים מאד, לילדים קטנטנים, והן למטופלים מבוגרים. יישור שיניים יכול להיעשות בכמה דרכים, כאשר ישנה חשיבות רבה מאד בהתאמתה של השיטה למטופל ולבעיה עצמה. לכל שיטה יתרונות וחסרונות כאשר הצעד הראשון הוא למצוא את רופא השיניים המומחה ליישור שיניים ולסתות המתאים על מנת ליהנות מיתרונותיה ולהשוות לשיניים מראה אסתטי הרבה יותר.

כדאי מאד לפנות למרפאה מקצועית עם ניסיון בתחום טיפולי השיניים האסתטיים ולבחון לעומק את האפשרויות השונות שהיא מציעה. חשוב כמובן לבדוק מי הם רופאי השיניים העובדים מטעמה וגם את טווח המחירים המוצע.

רוצים ליהנות מחיוך מושלם ומשיניים צחורות ויפות? "ד"ר אופיר מרפאת שיניים" היא הכתובת המתאימה לפנות אליה.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp