כמה עולה טיפול שורש אצל מומחה

בחורה מקבלת טיפול שיניים

מחיר טיפול שורש אצל מומחה

לא פעם אנשים הפונים למרפאה שלנו שואלים כמה עולה טיפול שורש אצל מומחה. אנו מסבירים להם כי מחיר טיפול שורש אצל מומחה משתנה בהתאם למורכבות הטיפול והשלבים השונים הנדרשים לביצוע. יחד עם זאת, אין ספק כי תמיד עדיף לעבור את הטיפול אצל מומחה, גם אם הוא כרוך בעלויות קצת יותר גבוהות, וזאת עקב הגדלת הסיכוי להצלחה והקטנת הסיכון לכישלון הטיפול.

מה קובע את מחיר הטיפול?

מחיר טיפול שורש מומחה נקבע בהתאם לתוכנית הטיפולית, אותה בונה המומחה לאור הבדיקות המקדימות והצילומים. כך למשל, ייתכן כי הממצאים יראו שיש לבצע טיפול שורש רק בתעלה אחת, בשתי תעלות או בשלוש תעלות – מה שישפיע על המחיר. אחת הפעולות החשובות והקשות במהלך טיפול השורש או חידוש טיפול שורש הינו איתור תעלות השורש. לרוב בכל שורש יש תעלה אחת אך קיימים מקרים בהם בשורש אחד יש שתי תעלות. במידה והרופא לא מאתר כל כולן ואוטם אותן כהלכה, קרוב לוודאי יהיה צורך בביצוע טיפול חוזר מאחר ועלולים להתפתח דלקת וכאבים. לכן ישנה חשיבות גבוהה לבצע את הטיפול, במיוחד בשיניים אחריות אך לא רק, אצל מומחה לטיפולי שורש.

ואם כבר הזכרנו את הטיפולים החוזרים, המכונים חידוש טיפול שורש, הרי שמדובר בצורך נפוץ למדי שעולה בדרך כלל עקב דלקת באחד משורשי השן. חידוש טיפול שורש בתעלה אחת, שתיים או שלוש עולה יותר מאשר הטיפול הראשוני מאחר שקיימות בו מורכבויות רפואיות ייחודיות, ואותו חשוב במיוחד שיבצע אנדודונט המסוגל לתת מענה יסודי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

מעבר לכך, מחיר טיפול שורש אצל מומחה מושפע מעוד היבטים של הטיפול, ובפרט מהשלבים הנדרשים אחריו. כך למשל, ייתכן שלאחר ניקוי התעלות יהיה צורך לבצע סתימה, וייתכן שיהיה צורך ביישום מבנה וכתר. קיימים הבדלים משמעותיים בין המחירים של סתימות וכתרים, וכן ישנם הבדלים לא מבוטלים בין העלויות של כתרים מסוגים שונים.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp