כמה עולה לעשות כתר זירקוניה

כתר לשיניים מולבש על שן

כמה עולה לנו לעשות כתר זירקוניה?

לכתר השן שבפה תפקיד חשוב. הוא זה העוזר לשמור על חומר השן שנותר לאחר הטיפולים השונים שבוצעו בה. ישנם סיבות רבות ושונות מדוע יש להתקין כתר בפה, כגון- שן שנשברה לאחר חבלה, לאחר ביצוע טיפול שורש כאשר אין מספיק חומר שן , לעיתים מבצעים כתרים לצורך אסתטי כאשר השיניים הטבעיות כהות מאוד, עקומות או בולטות. באמצעות כתר השן, לדוגמא כתר זירקוניה, ניתן לשמור על השן הנותרת ובכך להימנע מעקירתה הלא רצויה.

איכות ועמידות

למתעניינים כמה עולה לעשות כתר זירקוניה, כדאי לדעת שישנם כיום כמה סוגים שונים של כתרים. כתרי השיניים עשויים מיציקה מיוחדת של מתכת, הדומה בצורתה לשן המקורית. ההבדלים בין סוגי הכתרים הקיימים באים לידי ביטוי באותו חומר ממנו הם עשויים, כאשר כתר הזירקוניה נחשב לסוג האיכותי יותר במיוחד ברמה האסתטית שכן אין את המתכת הכהה המקנה לכתר אטימות.

אסתטיקה

כאשר בוחנים נקודה חשוב כמו כמה עולה כתר זירקוניה מגלים שמדובר בסוג מבוקש מאד ולא בכדי. כתר זה עשוי מחרסינה בלבד ובעזרתו ניתן ליצור מראה טבעי ויפה מאד לשן. זאת, בניגוד לכתרים אחרים בעלי בסיס מתכתי כהה, העלול לפגוע ברמה האסתטית. מעבר לכך, החרסינה ממנה עשוי כתר הזירקוניה, הינה חזקה, צבעה איננו משתנה עם השנים שכן היא איננה סופגת צבעי מאכל הנמצאים במזונות השונים שאותם אנו צורכים וגם לא נוצרים בפה גירויים או דלקות בחניכיים בהנחה שהכתר הוכן כראוי והמעבדה המייצרת את הכתר איכותית ומקצועית. כדי לדעת את עלויות הכתרים, יש לקחת בחשבון את מצבו של המטופל ומצב שיניו. העלויות משתנות ונקבעות בהתאם לפרמטרים שונים.

רוצים ליהנות מיתרונותיו הרבים של כתר הזירקוניה? מחפשים כתובת אמינה, מקצועית ומנוסה מאד בתחום רפואת השיניים? ד"ר אופיר מרפאת שיניים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp