כמה עולה לעשות ציפוי חרסינה לשיניים

רופא שיניים מציג למטופלת ציפויים שונים לשיניים

למה דווקא ציפוי חרסינה לשיניים?

כדי להשיב לשיניים את המראה האסתטי, היפה וגם הלבן שלהן, ניתן כיום להשתמש בציפויי שיניים, העשויים מחרסינה, הנחשבת לחומר בעל יתרונות רבים. למתעניינים כמה עולה לעשות ציפוי חרסינה לשיניים, מומלץ ללמוד מעט על שיטת הציפוי הזו, ולו כדי להבין מדוע היא מומלצת ופופולארית כל כך.

להחזיר לשיניים את המראה היפה שלהן

במסגרת הליך ציפוי השן באמצעות החרסינה מתבצע שלב מקדים של הכנה. בשלב זה בוחנים את צבען של השיניים ואת מיקומן ביחס לאחרות. ממשיכים במדידת השיניים ולאחר מכן בהעברת הנתונים שנאספו ישירות אל המעבדה, האחראית בפועל על הכנת ציפוי חרסינה לשיניים כמה עולה היא שאלה שרבים שואלים, ובנוסף מהם היתרונות שמציעה שיטת ציפוי זו.

איכות, עמידות גבוהה וגם פתרון בהתאמה מלאה

אם כך, ציפויי שיניים העשויים מחרסינה מבטיחים הרכבה בטוחה וטובה ומניעת דחייתו של חומר הציפוי. באמצעות ציפוי חרסינה אפשר לשנות את צורתן של השיניים, ליישרן  ולהשיב להן את צבען הלבן היפה. הציפוי מתאים מאד במקרים בהם צפיפות השיניים היא רבה, מקרים הנחשבים עבור רופאי השיניים למאתגרים מאד.

יתרון נוסף של ציפוי זה הוא ההחלמה המהירה. מיד לאחר הדבקת הציפוי על גבי השן, יכולים המטופלים לשוב ולאכול כרגיל והסתגלותם למצב החדש היא מידית כמעט. יש לזכור שציפוי החרסינה נועד לשפר את האסתטיקה אך יש לשמור עליו שכן עמידותו נקבעת, בסופו של דבר, בהתאם להרגליו של המטופל והקפדתו על בריאות השיניים והחניכיים.

טווח המחירים עבור טיפול הכולל שימוש בציפוי חרסינה הוא רחב. העלות נקבעת על ידי המרפאה והמעבדה המבצעת את ההליך, כאשר לרוב מדובר בטווח הנע בין 2,000 ₪ ל – 4,000 ₪ ואף יותר לכל ציפוי של שן בודדת.

רוצים ליהנות משיניים בריאות, יפות וגם לבנות? ד"ר אופיר מרפאת שיניים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת שירותי המרפאה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 03-9313155

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp