כתר זירקוניה לשיניים

איור של כתר לשיניים עם ציוד לידו

עולם רפואת השיניים עושה צעדים ענקיים מדי שנה אל עבר הקידמה, והעניין הזה כולל בין היתר שכלול של האמצעים שבהם נעשה שימוש בזמן הטיפולים, מגוון חומרים חדשים שמשמשים את רופאי השיניים בזמן הטיפולים, ומגוון מכשירים טכנולוגיים שמאפשרים דיוק מקסימלי של הטיפולים.

בין היתר, ניתן להבחין היום בפתרונות מדהימים ויעילים במיוחד, כאשר אין ספק שכתר זירקוניה לשיניים הוא אחד מהפתרונות הללו.

אז מה חשוב שתדעו על כתר זירקוניה לשיניים? מהם היתרונות הגדולים שלו על פני סוגי הכתרים האחרים? מהם החסרונות שלו? כמה עמוק אתם עומדים להכניס את היד לתוך הכיס על מנת לממן אותו? ובכן, ריכזנו לכם כאן את כל פרטי המידע שהכי חשוב לכם לדעת, כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה והמושכלת ביותר עבורכם. אז קדימה, שנתחיל?

כתר זירקוניה לשיניים – שחקן חדש במגרש של הגדולים

עד לפני כמה עשרות שנים, עולם רפואת השיניים נהג להיצמד לשחקנים המוכרים שלו, שהגיעו בדמות כתרים "קלאסיים" כמו כתרי חרסינה, כתרי אקריל, כתרי פלסטיק ועוד. ברגע שחומר הזירקוניה נולד אל העולם, הוא שינה את חוקי המשחק לחלוטין, והכניס איתו משב רוח מרענן לעולם רפואת השיניים.

עד מהרה הפך כתר זירקוניה לשיניים לסוג אהוב במיוחד על רופאי השיניים, והם נוהגים להמליץ עליו בתור אופציה אידיאלית ואפקטיבית במיוחד למטופלים הרבים.

הנראות החיצונית של כתר זירקוניה לשיניים

אז בואו נתחיל לדבר על היתרונות הגדולים של כתר זירקוניה לשיניים, שבאים לידי ביטוי במגוון מישורים ודרכים שונות. ראשית, כתר זירקוניה לשיניים מחזיק בנראות מהממת, שמשתלבת בצורה סופר טבעית עם הנראות הנוכחית של חלל הפה. צבעו הלבן מתאים את עצמו בקלות, וכך הכתר יכול להיראות ממש כמו חלק אחיד והומוגני מסט השיניים.

כתר זירקוניה לשיניים – חזק ובטוח

מעבר ליתרון הצבע, שהוא כמובן יתרון אדיר בעניין הזה, קיים כאן גם יתרון ברור שבא לידי ביטוי מבחינת חוזקו של חומר הזירקוניה.

מדובר כאן על חומר עמיד בפני פגיעות ושקשה מאוד לשבור או לסדוק, ולכן הכתר יכול לשמש את המטופלים למשך שנים ארוכות ורבות. להבדיל מסוגי כתרים אחרים, שאותם יש צורך להחליף, לפעמים, אחת לכמה שנים, כאן מתקבלת תוצאה של כתר שמלווה את המטופלים לטווח הארוך.

השתלבות טבעית לא רק עם השיניים, אלא גם עם החניכיים

ברגע שמותקן כתר זירקוניה לשיניים, מתקבלת תוצאה שהיא לא רק יפהפיה וחזקה, אלא גם תוצאה שמשתלבת מצוין עם החניכיים שלנו. ידוע שהחניכיים שלנו הן איזור רגיש מאוד, ולכן הן לא ממהרות לקבל באהבה את כל מי שמנסה להשתלב איתן.

להבדיל מחומרים רבים שנדחים על ידי החניכיים, או לא משתלבים איתן בצורה מספיק טובה וחזקה – כתר זירקוניה לשיניים דווקא משתלב בהן ביתר קלות, ומחזיק מעמד לאורך זמן.

כתר זירקוניה לשיניים – הגמישות היא שם המשחק

כאשר מותקן כתר זירקוניה לשיניים, הוא צריך להיות מדויק מבחינת הגודל והצורה שלו, כדי להשתלב בצורה נהדרת עם סט השיניים והחניכיים. כתר זירקוניה לשיניים עובר כמה וכמה שלבים על מנת לקבל את הצורה המושלמת לכל מטופל או מטופלת באופן ספציפי ונפרד, ואחרי מדידות מדויקות מתקבלת תוצאה נפלאה שמשתלבת בקלות בחלל הפה.

כתר זירקוניה לשיניים הוא כתר יקר

לא מעט אנשים מנסים לחסוך עד כמה שניתן במחיר של טיפולי השיניים שלהם, בעיקר מהסיבה שהם טיפולים יקרים מראש, אז אם ניתן "לגלח" מהסכום הסופי כמה מאות או אלפי שקלים – למה לא? להבדיל מהגישה הזו, חשוב להבין שבכל הנוגע לכתר זירקוניה לשיניים, כדאי לא להתפשר ולוותר עליו רק לשם קבלת מחיר טוב ואטרקטיבי יותר.

כתר זירקוניה לשיניים הוא אמנם כתר יקר יותר, בעיקר ביחס לסוגי הכתרים האחרים, אבל התוצאה שתקבלו היא איכותית, מקצועית ובעיקר לא תאכזב אתכם.

העלויות של כתר זירקוניה לשיניים יכולות לנוע בין כ-2,000 ₪ ועד לכ-6,000 ₪ עבור כתר בודד, וכאשר אנחנו מדברים על למעלה מכתר אחד בלבד אנחנו כבר מדברים על הוצאה של עשרות אלפי שקלים. כאמור, התפשרות בנושא הזה עלולה להוביל אתכם לתוצאות לא ממש מקצועיות של כתר לשיניים, ולכן לא כדאי להתפשר בנושא הזה.

למה כתר זירקוניה לשיניים הוא יקר כל כך?

בשל כל היתרונות שציינו כאן למעלה, ברור שמחירו של כתר זירקוניה לשיניים לא יכול להיות זול. המחיר היקר משקף את ההליך הארוך שנדרש להתאמת הכתר למידות הספציפיות של חלל הפה של כל מטופל או מטופלת, את רמות הדיוק הרבות של הכתר, את עבודת ההתאמה שלו בפועל וכמובן את החומר היוקרתי –  חומר הזירקוניה. כמובן שלצד כל אלו, חשוב לבחור גם ברופא שיניים מקצועי מספיק, שיוכל לספק עבודה איכותית של התקנת כתר זירקוניה לשיניים.

ד"ר אופיר זהבי הוא בדיוק רופא השיניים שיכול להוביל אתכם על עבר התוצאות המדוברות. עם ד"ר אופיר זהבי אתם יכולים להיות רגועים, ולדעת ב-100% שאתם נמצאים בידיים טובות ומקצועיות.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp