רופא שיניים מציג פסל קטן של חלל הפה

מדוע לבחור בטיפול ע"י מומחה פה ולסת?

מומחה פה ולסת הנו רופא שיניים המתמחה בטיפולים כירורגיים הקשורים לחלל הפה והלסת. למעשה, מדובר במספר רחב של הפעולות התערבויות הכוללות הרמת סינוסים, עקירות כירורגיות, השתלת עצם, שתלים דנטליים. כמו כן, כירורג פה ולסת עוסק גם בכל הקשור לגידולים וטיפול בעיוותים מולדים באזור הלסת והפה.

תפקידו של מומחה פה ולסת בשיקום הפה

שיקום הפה הינו הליך כירורגי והינו שם כללי לטיפול שמטרתו להשלים את מבנה הפה והשיניים, כדי להחזיר לך את איכות החיים המגיעה לך כמטופל, תוך התחשבות באסתטיקה של חלל הפה. כאשר מדברים על שיקום הפה, מדברים על עולם רחב ומגוון של טיפולים שונים, אשר לכולן מטרה זהה – לשפר ולהחזיר את החיוך טרם התחילו הבעיות לצוץ.

לכן, ישנה חשיבות גדולה להיעזר ברופא מנוסה במיוחד, אשר מכיר את כל שיטות הטיפול והמשמעויות שלהן. במהלך שיחת הטלפון ופגישת הייעוץ הראשונית יוסברו לך המסמכים והבדיקות שעלייך לעבור בכדי לוודא את התאמתך להליך ואת הטיפולים שיש לבצע.

הרופא מבצע מספר רב של פעולות כירורגיות בחלל הפה, כגון:

  • עקירות שיניים מורכבות – לרבות עקירה כירורגית של שיני בינה ושיני בינה כלואות, הדורשות עבודה מאוד מדויקת שתמנע פגיעה בעצבים סמוכים.
  • השתלת עצםהרמת רצפת הסינוס כהכנה לשתלים במקרי חוסר עצם.
  • ביצוע שתלים דנטליים –  נועדו להשלים שיניים חסרות ובמהלכן מוחדר לעצם הלסת שתל מטיטניום שעל גביו מותקן מבנה וכתר.
  • טיפול טרום שיקומי הנועד להכין את העצם עבור שתלים / תותבות.
  • טיפול בשפה שסועה / חך שסוע.
  • טיפול בשברים של העצם.
  • טיפול במחלות וגידולים של עצמות הלסתות, בלוטות הרוק ועוד.
  • כירורגיה אסתטית –  שורת טיפולים שנועדו לשיפור חזות הפנים בגין בעיות מולדות או חבלות. ניתוחים אלו כוללים בין היתר תיקון חוסר סימטריה בפנים, קיצורן או הגדלתן של לסתות, וטיפול במומים ועיוותים.

שיקום הפה ביום אחד על ידי מומחה פה ולסת

בזכות הטכנולוגיות והשיטות החדישות שקיימות היום, ניתן אפילו למצוא פתרונות לשיקום הפה תוך זמן קצר – יום אחד! אם בעבר המטופל היה צריך לעבור תהליך ארוך ומתיש, המלווה בכאבים, בעיות אסתטיות, ושיניים חסרות ו/או לא שלמות, היום באמצעות הטכנולוגיה החדשה ניתן לסיים את כל טיפול השיקום כבר ביום אחד.

מיקום שתל מידי מאפשר למטופל להגיע לטיפול האורך בין חצי שעה לשעה לכל שן ולצאת עם שיניים חלופיות מושלמות. במרפאתנו, שיקום הפה יכול להתבצע תחת הרדמה כללית או מקומית, תלוי בהעדפה האישית שלך ובהיבטים השונים של ההליכים שעלייך לעבור, תוך התייעצות עם הרופא המומחה. במהלך פגישת הייעוץ הראשונית נוכל לבצע לך בדיקת התאמה להליך של שיקום הפה ביום אחד ולהסביר לך במדויק את מהלך הטיפול והתוצאות.

יתרונות שיקום הפה ביום אחד

אחד היתרונות העיקריים בבחירה במומחה לשיקום הפה מאת מרפאה בעלת ניסיון ומוניטין – הוא משך וכמות הטיפולים הדרושים לשם השגת התוצאות הרצויות. בעזרת מומחי שיקום הפה המובילים שלנו, ביכולתך להגיע לתוצאות מרשימות ולשפר את איכות החיים מבלי להשקיע זמן רב בטיפולים ומבלי הצורך בשיניים תותבות זמניות שיפגעו באיכות חייך.

במקביל לכך, זמן ההחלמה מן הטיפול הינו קצר יותר מכיוון שלגוף מתאפשר להחלים מעקירת שיניים בזמן שהשתל מתמזג עם העצם. הודות להדמיות תלת ממדיות משוכללות, מסוגל מומחה פה ולסת לבצע את הניתוח בצורה וירטואלית לפני שינויים של מבנה הפה בפועל – וכך לוודא שבמהלך הניתוח כל שתל אכן יהיה ממוקם בצורה האידיאלית

מומחה לפה ולסת בישראל

כירורגית פה ולסת זהו אחד התחומים המוכרים בעולם רפואת השיניים. במהלך טיפול כזה רופא השיניים אותו בחרת יתמקד ברקמות הרכות והקשות הנמצאות בלסתות הפה ובכלל בכל אזור הפנים. בישראל, רק רופא שיניים שקיבל תעודת ״מומחה״ מטעם משרד הבריאות נחשב לרופא מומחה לפה ולסת. בכדי לקבל את תואר המומחה, נדרש 5 שנים של התמחות בתחום זה במסגרות של מוסדות רפואיים שונים, אשר כולם אושרו ע״י ההסתדרות לרפואת השיניים.

בנוסף, לאורך 5 שנות ההתמחות, נדרש רופא השיניים אשר מבצע התמחות זו לטפל במחלקות נוספות כדי לצבור ניסיון רב בתחום. מעבר לכך, על הרופא המתמחה לעבור מספר רב של ניתוחים ולסיים בהצלחה את כל בחינות ההתמחות.

איתור מומחה לפה ולסת

על מנת לאתר מומחה לפה ולסת עדיף לגשת אל מרפאות מוכרות ומומלצות, הנעזרות בציוד חדשני בטיפוליהן. מרפאה שכזו יכולה להציג את כל התעודות המעידות על היות רופאיה מומחים המאושרים על ידי משרד הבריאות. כמו כן, עדיף לבחור ברופא מומחה בעל שנות ניסיון רבות, הנעזר בטכניקות ובגישות הטיפול החדישות והעדכניות ביותר.

מרפאת שיניים  – ד"ר אופיר

בעזרת שנים של ניסיון, מומחי הפה המקצועיים ביותר, הטכנולוגיות המתקדמות והקשבה לצרכים האישיים של כל מטופל, אנחנו מסוגלים להציע לך את השירות הטוב והמתאים ביותר עבורך. כבר בפגישת הייעוץ יתברר לך כי מרפאת המומחים של ד"ר אופיר מעמידה לרשותך מערך שירות ברמה גבוהה – תוך הבנת החששות, הפחדים והציפיות שלך – ויודעת כיצד ליצור עבורך את התוצאה הרצויה בדרך הנכונה לך. אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר טלפוני ממש כעת, להסביר לנו את הצרכים הספציפיים שלך וליהנות משירות שיגרום לך לחייך כל יום – כל היום.

>> לחצו כדי לקרוא עוד על כירורגיית פה ולסת

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp