בחורה מחייכת עם שיניים לבנות

הלבנת שיניים – חשוב לדעת

רוצים לדעת כמה עולה לעשות הלבנת שיניים? אם כן, רגע לפני שאתם בודקים את העלויות, משווים מחירים ובוחנים היכן זול יותר, היכן זול פחות, חשוב שתדעו מספר דברים על ההליך.

לצד מחירי הלבנת שיניים ישנם פרמטרים שונים, שיש לקחת בחשבון שהם אלה שיבטיחו, בסופו של דבר, את התאמתו ואת הצלחתו של ההליך. כולנו רוצים ליהנות משיניים יפות, אסתטיות וגם לבנות, אך לא תמיד מהווה הליך זה פתרון שמתאים לכל.

למי מתאים הלבנת שיניים?

בעת הבירור בנושא מחיר הלבנת שיניים תגלו כמה עובדות מעניינות על ההליך. ראשית, אם יש לכם כתרים ישנים בפה, חומרי ההלבנה לא  יעבדו עליהם ובמקרים אלה יהיה עליכם לשקול להחליף את הכתרים הישנים בכתרים חדשים שייתאימו לגוון השיניים החדש לאחר ההלבנה. בנוסף, אם אתן בהיריון, יהיה עליכן להמתין עד לסיומו של ההיריון ורק לאחר מכן לעבור את ההלבנה.

הלבנת שיניים איננה מומלצת לילדים לפני גיל 18, ולכן אם הילדים הצעירים שלכם מבקשים זאת, הסבירו להם בעדינות כי עליהם להמתין לגיל המתאים. כמו כן, יש לבצע בדיקת שיניים מקיפה עם צילומים לוודא שאין מוקדי עששת ("חורים") שכן אם יש- חובה קודם לטפל בהם ורק אז ניתן לבצע הלבנה.

כמובן שיש לבצע ניקוי אבנית לפני ההלבנה. חשוב לזכור שגוון השיניים החדש תלוי בהרגלי התזונה שלנו וההיגיינה האוראלית שכן אכילת ושתיית משקאות צבעוניים יכתימו שוב את השיניים וניקוטין מעישון יכהה את השיניים.

תוהים כמה עולה הלבנת שיניים? הדבר גם תלוי בסוג ההלבנה שבוחרים- הלבנה ביתית שתמשך כשבועיים או הלבנה במרפאה שאורכת כשעה. לכל אחת יש יתרונות וחסרונות ויש לברר עם הרופא איזו שיטה מומלצת עבורכם. לאחר שבחרתם את סוג ההלבנה אפשר לעבור לשלב הבא, לשלב הלבנת שיניים כמה זה עולה ומי מבצע את הטיפול הן נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון.

הלבנת שיניים – מחירים

סוג הלבנה מחיר
קרן אור כחולה (UV) 1,300-1,400 ₪
הלבנת שיניים בלייזר 1,700-1,900 ₪
הלבנת שיניים זום 1,100-1,300 ₪

ציפוי שיניים – מחירים

סוג ציפוי מחיר
ציפוי קומפוזיט 600-900 ₪
ציפוי בלמינייט 3,200-3,700 ₪

כדאי לדעת

ישנם לא מעט מצבים בהם יידרש שיקום מורכב יותר של השיניים, הכולל גם ביצוע ציפויי שיניים (למינייט) במידה והלבנת השיניים לא עזרה או לא מתאימה.

רוצים לעבור הלבנת שיניים? ד"ר אופיר מרפאת שיניים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp