סתימה לבנה בשן

יש כל מיני רגעים שיכולים לקרות לנו אצל רופא השיניים שלנו, חלקם נעימים יותר כמו "הפה שלך נקי לגמרי, אתה יכול ללכת, נתראה בעוד כחצי שנה לביקורת!", וחלקם נעימים פחות כמו "אוקיי, יש לנו עבודה לעשות כאן". המקרים מהסוג השני הם מקרים שיכולים גם הם להיות מסווגים למקרים נעימים יותר כמו "אוקיי, זאת בסך הכל סתימה אחת קטנה", ומקרים נעימים פחות כמו "יש לנו פה כמה טיפולי שורש ועקירות". במידה ואנחנו מסתכלים על המקרים הנעימים יותר, בהם יש צורך רק בסתימה אחת או בכמה סתימות, תוכלו לבחור בין הסתימה הקלאסית והוותיקה בשוק – הסתימה הכסופה, לעומת הסתימה הלבנה והחדשנית, יחסית. סתימה לבנה בשן היא אופציה שלא מעט אנשים מעדיפים לבחור בה היום, אז בואו נבין אחת ולתמיד – למה?

סתימה לבנה בשן – זה לא סתם גימיק מדליק

כאשר אנחנו מדברים על סתימה לבנה בשן, אנחנו מדברים לא רק על דבר שנראה טוב מבחינה אסתטית – על אף שגם ליתרון הגדול הזה אנחנו עוד נגיע בהמשך. סתימה לבנה בשן מביאה איתה עוד המון יתרונות, שקשורים גם בבחינה הבריאותית של העניין.

עוד לפני שנבחן את כל הסוגיות הקשורות בנושא הזה, חשוב להבין שסתימה לבנה בשן היא אופציה שמרבית האוכלוסיה בוחרת בה היום, בדיוק בזכות אותם הדברים שאותם נפגוש ממש בקרוב. אז נתחיל מהיתרון הראשון – האסתטיקה.

סתימה לבנה בשן היא פשוט מאוד אסתטית יותר מאשר סתימה כסופה

בעבר לא היתה לנו באמת אפשרות לבחור בין סוגים שונים של סתימות, אלא קיבלנו את העניין הזה כעובדה – יש לנו אופציה אחת, והיא סתימה כסופה. הסתימה הכסופה, "הקלאסית" אם נרצה, היא סתימה ידועה, ואם אתם בני כ-25 ומעלה, יש סיכוי טוב שגם בפה שלכם קיימת סתימה כזו. סתימה כסופה מהסוג הזה היא סתימה שאמנם עושה את העבודה כמו שצריך, אבל אין ספק שהיא פוגמת בנראות האסתטית של הפה, ולמה?

סתימה כסופה היא כשמה כן היא – כסופה. הדבר הזה אומר שהיא בעצם משתלבת בצורה לא מאוד קוהרנטית בחלל הפה שלנו, משום שהשיניים שלנו מטבען הן, ובכן, לבנות. סתימה לבנה בשן, לעומת זאת, משתלבת בצורה יפהפיה ומושלמת עם חלל הפה שלנו, כך שכל חיוך, צחוק, דיבור או אכילה מלווים בנראות אסתטית מקסימלית, דבר שתורם לביטחון העצמי שלנו ולתחושת הנינוחות שלנו.

סתימה לבנה בשן – לא רק יתרון אסתטי

אם נסתכל לרגע על סתימה כסופה, נגלה שמדובר על חומר כספית שמוצב לנו בתוך הפה. מדובר על חומר לא טבעי, שההשתלבות שלו עם השן שנויה במחלוקת. נכון, אמנם הסתימה מתבצעת כהלכה, אולם השן עומדת בפני לא מעט סיכונים שונים שכרוכים בחומר הכספית. לעומת זאת, סתימה לבנה בשן עשויה מחומר אחר, שנקשר בצורה הרבה יותר טבעית לשיניים.

"זה כמו לתת ביס בנייר כסף"

מי שיש לו סתימה כסופה בפה, יודע שלפעמים קיימות תחושות קור או חום חזקות בשן, שגורמות למעין צריבה בחלל הפה. יש המגדירים את התחושה הזו כמו ביס בנייר כסף, ואם אתם לא מכירים את התחושה הזו – מהתיאור הזה אתם בוודאי יכולים להבין גם בעצמכם עד כמה הוא לא נעים.

סתימה לבנה בשן מונעת את החיכוכים הלא נעימים עם הקור והחום, וכמי שפעם אוכלים מאכל חם ופעם שותים משקה קר – יש לעניין הזה משמעות כבירה.

סתימה לבנה בשן היא אמנם יקרה יותר, אבל היא בהחלט שווה את המחיר

כאשר אנחנו מדברים על סתימה לבנה בשן, אנחנו מדברים על סתימה שמראש נושאת איתה תג מחיר גבוה יותר. בעוד שהסתימה הכסופה יכולה לעלות בין 150 ש"ח לכ-400 ש"ח בלבד, סתימה לבנה בשן יכולה להגיע למחירים של בין 300 ש"ח ל-600 ש"ח. מדובר כאן גם על נקודת מינימום וגם על נקודת מקסימום גבוהות יותר, ולכן אנשים רבים נרתעים מהעניין.

לצד המחיר הגבוה, חשוב להבין שסתימה לבנה בשן היא פתרון לא פחות ממושלם עבור מי שמעוניין לשמור על חלל הפה שלו עם נראות כמה שיותר טבעית. ממש כמו בתחומים אחרים, שבהם מחיר גבוה יותר בדרך כלל יסמל איכות גבוהה יותר – כך הדבר עובד גם בתחום הזה.

בחירת רופא לביצוע סתימה לבנה בשן

כמובן שעם כל היתרונות הגדולות האלו, חשוב להבין שהם יכולים לבוא לידי ביטוי רק על ידי עבודה מקצועית מטעם רופא שיניים מיומן. ברגע שאתם בוחרים ברופא שיניים מקצועי, אתם מבטיחים לעצמכם סתימה לבנה בשן שאכן מממשת את יתרונותיה כהלכה, בלי עיגולי פינות ובלי קיצורי דרך.

ד"ר אופיר זהבי לסתימה לבנה בשן

ד"ר אופיר זהבי הוא רופא שיניים מומלץ, מקצועי ונפלא. ד"ר אופיר זהבי יודע להוביל את מטופליו אל עבור תוצאות טיפולי השיניים הטובות ביותר, שמהן אפשר רק לחייך חיוך רחב מאוזן לאוזן ולהתחיל להנות בחזרה מחלל פה אסתטי ונעים. צרו קשר עם המרפאה לתיאום התור הקרוב שלכם.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp