עקירה כירורגית שן בינה כלואה מחיר

צבט מעץ מחזיקה שן בינה

מה עושים במקרה של שן בינה כלואה?

שן בינה כלואה או חצי כלואה היא מצב נפוץ מאד, הן בקרב נשים והן בקרב גברים. הדבר עשוי לקרות בשנות העשרים המוקדמות וגם בשנים מאוחרות יותר והוא מצריך טיפול מתאים בשל חוסר הנוחות והכאב הרב הנלווים לכך. עקירה כירורגית שן בינה כלואה היא הליך מקובל כיום במצבים כאלה, הליך הנחשב למורכב יותר מעקירתה של שן רגילה, כזה המצריך פנייה אל הכתובת הנכונה.

הסיבות לכליאת השן

לבוחנים אפשרות של עקירה כירורגית שן בינה כלואה מחיר וגם הרופא המבצע את ההליך הם פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון על מנת לשקול זאת כהלכה. יחד עם זאת, לעיתים לא נותרת ברירה ויש לבצע את העקירה מוקדם ככל שניתן. לפני איסוף הנתונים ובחינה של אלטרנטיבות אפשריות.

הסיבה לכליאתן של שיני הבינה קשורות לגודל הלסת בהשוואה לגודלן של שיניים אלו. הלסתות שלנו מגיעות לשיא גודלן בשנות העשרה המאוחרות אולם גודל זה איננו מאפשר לרוב התפתחות תקינה של אותן שיני בנייה. הלסתות קטנות יותר ולא מאפשרות צמיחה נאותה של שיניים אלו, בהשוואה לאחרות. מכיוון שהן אינן יכולות לבקוע ולצמוח כראוי, הן נותרות תקועות באותו מקום, משמע "כלואות". זו יכולה להיות כליאה מלאה, של כל השן בתוך עצם הלסת, או כליאה חלקית, אז רק חלקה העליון יבצבץ החוצה מבעד החניכיים. במקרים מסוימים עשויים שורשיה של שן הבינה להתפתח לכיוונים שונים ולגרום לבעיות לא נעימות, כמו מחלות חניכיים, ציסטות, דלקות, עששת ועוד.

לבחון לפני

את ההחלטה האם נכון לבצע את העקירה יקבל הרופא המטפל לאחר שערך בדיקה קלינית מקדימה וכן צילומי רנטגן – צילום פנורמי ולעיתים צילום סיטי. העוזרים להעריך את מצבה של השן ומצבן של השיניים הסמוכות לה. עקירה זו תהיה הכרחית ברוב המקרים ויקדימו אותה דלקות, כאבים וגם נפיחות ואדמומיות רבה של אותו אזור, היכן שנמצאת שן הבינה.

נדרשים לעבור הליך כירורגי, כמו עקירה של שן בינה ומחפשים רופאים מקצועיים ומנוסים שיבצעו זאת? ד"ר אופיר מרפאת שיניים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp