ציפוי חרסינה לשיניים המלצות

בחורה מקבלת טיפול מרופא שיניים מוסמך

ציפוי חרסינה לשיניים – מתי משתמשים בו?

רפואת השיניים האסתטית מציעה למטופלים מגוון רחב מאד של טיפולים, המתבססים בחלקם על פיתוחים של השנים האחרונות. ציפוי חרסינה לשיניים הוא אחד מהם והוא כולל שימוש בחומרים איכותיים ועמידים במיוחד. מדובר בציפוי דקיק שיוצר מראה טבעי לחלוטין ועוזר להסתיר פגמים וגם כתמים בשן. כך ניתן ליהנות ממראה אסתטי  ומחיוך מושלם.

שני שלבים

כאשר מתעניינים בהלבנת שיניים באמצעות ציפוי חרסינה לשיניים המלצות הן פרמטר שיכול לסייע בקבלת ההחלטה ובמציאת המרפאה המתאימה. ישנם כיום לא מעט רופאי שיניים בארץ המציעים את ההליך וחשוב לפנות אל המקור המקצועי והמנוסה כדי ליהנות מהתוצאות שבהן מעוניינים. ההליך הטיפולי, הכולל שימוש בציפוי החרסינה, כולל בפועל שני שלבים: בשלב הראשון משייפים את שכבתה העליונה של השן (שכבה דקה מאד) ולוקחים את מידותיה. מידות אלו ("מטבעי השיניים") מועברות למעבדה האחראית על ייצור ציפוי החרסינה, שיודבק על השן לאחר מכן.

עם הגעת הציפוי אל מרפאת השיניים, מוזמן המטופל למרפאה ומתחיל השלב השני. בשלב זה מדביקים את הציפוי ישירות לשן, מה שנעשה במהירות רבה. הדבר אמנם פשוט יחסית, אולם נדרשת רמת דיוק גבוהה ומקצועיות רבה מאד. עבודה נכונה עם הציפוי והדבקתו באופן המתאים יבטיחו מראה נהדר לשן וניצול יתרונותיו הרבים של ציפוי זה. ייתכן כי לאחר הטיפול יחוש המטופל אי נוחות קלה וגם רגישות, אולם תחושות אלו יחלפו מעצמן בתוך מספר ימים. במקרים קיצוניים לעיתים נדרש לבצע טיפול שורש בשן.

מגוון של יתרונות

לשימוש בציפוי החרסינה יש לא מעט יתרונות. ציפוי זה משווה לפה ולשיניים עצמן מראה טבעי מאד והוא מהווה פתרון לאורך זמן רב. לא נדרש שיוף מאסיבי מאד של השן ולכן הפגיעה בה מינימלית. ההליך עצמו מהיר יחסית ונדרשים לשם השלמתו מספר מצומצם של פגישות. למתעניינים בכך, מומלץ מאד לחפש המלצות, כאמור, על המרפאה ועל רופא השיניים וגם לבחון לעומק מהי מידת ניסיונו של הרופא המטפל בתחום זה.

מעוניינים גם אתם ליהנות מיתרונותיהם הרבים של ציפויי החרסינה לשיניים? ד"ר אופיר – מרפאת שיניים –  היא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp