ציפוי חרסינה לשיניים עלות

בחורה מקבלת טיפול אצל רופא שיניים

לצפות ולהתחדש

בריאות השן איננה "משחק ילדים" וחשוב לשמור על השיניים שלנו היטב כדי למנוע נזקים וגם כאבים לא נעימים. השיניים שלנו נשחקות עם השנים ובמקביל חלקנו לא תמיד מקפידים על תחזוקה נכונה וטובה של השיניים וגם על ביקור אחת לחצי שנה אצל השיננית. זו גם הסיבה מדוע בעיות שיניים, ומכל סוג כמעט, הן בעיות נפוצות, וזאת במקביל, לשמחתנו, לשלל הטיפולים המוצעים כיום במרפאות השיניים בארץ ובעולם.

איכות ויופי

אחד הפתרונות לשיניים שאינן יפות, אסתטיות ואפילו כאלו שלא ישרות, הוא ציפוי חרסינה לשיניים מחיר הציפוי, כמו גם הרופא המבצע בפועל את ההליך, הן נקודות שחשוב לבחון לפני הטיפול. באמצעות ציפוי חרסינה מחזירים לשיניים את המראה הלבן והיפה שלהן ונהנים מפתרון המשווה לפה כולו מראה טבעי לחלוטין. ציפוי החרסינה ידוע כציפוי איכותי מאד לשיניים, כזה המחזיק מעמד לאורך שנים במידה והמטופל שומר עליו ודואג להגיע לביקורת תקופתיות. הוא איננו נשחק וגם לא נוטה לספוג צבעי מאכל, אותם אנו מוצאים במזונות השונים שאנו צורכים. אך יש לזכור שציפוי זה עלול ליפול או להישבר ולכן יש להקפיד על ההוראות שנקבל מרופא השיניים.

פשוט ומהיר

המתעניינים בנושא ציפוי חרסינה לשיניים עלות, כדאי גם להגיע לפגישת היכרות מקדימה עם רופא השיניים על מנת לבחון את שלל האפשרויות המוצעות. לפני ביצוע הציפוי על גבי השיניים מתבצעות בדיקות מקדימות הבוחנות את השיניים שעליהן יש להדביק את הציפוי, את מידותיהן ועוד. כל זאת, כדי לספק פתרון בהתאמה מלאה, ציפוי מדויק איכותי ויפה. השימוש בציפוי חרסינה לשיניים מצריך את שיופה של השן לפני הדבקתו ודיוק מרבי מאד מצדו של הרופא. ההליך איננו מסובך וארוך אך תיתכן תחושת רגישות קלה באזור השן מיד לאחר הטיפול. תחושה זו צפויה לחלוף מעצמה בתוך פרק זמן קצר.

מעוניינים לעבור הליך טיפולי כלשהו בשיניים וחשוב לכם שהוא יבוצע על ידי המומחים בתחום? רוצים להחזיר להן את המראה היפה והלבן שלהן? ד"ר אופיר מרפאת שיניים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp