ציפוי שיניים למינייט מחיר

בחורה מקבלת טיפול ציפוי לשיניים אצל רופאת שיניים

ציפוי למינייט – על יתרונותיו וחסרונותיו

רפואת השיניים, ובייחוד האסתטיקה הדנטלית, מציעה מגוון רחב של פתרונות לסובלים מבעיות שיניים שונות, הבאות לידי ביטוי, בין היתר, בצורתן של השיניים ובמראה שלהן. ניתן כיום להדביק על השן ציפוי מיוחד, המשווה לה מראה טבעי לחלוטין ובעיקר מחזיר לה את צבעה הלבן ואת יופייה. ציפוי למינייט הוא אחד מסוגי הציפויים הפופולאריים ביותר כיום, בזכות היתרונות הרבים שהוא מביא אתו. למתעניינים בהדבקת ציפוי למינייט מחיר יכול להיות פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון, אולם לצדו מומלץ גם לבדוק פרמטרים נוספים. מהם יתרונותיו וחסרונותיו של ציפוי זה? הנה:

יתרונות

אם אתם מתעניינים באפשרות של הדבקת ציפוי שיניים למינייט מחיר יהיה נקודה עיקרית לרוב שתיבדק בתחילתו של ההליך. אולם, לצידה, כדאי גם לדעת שמדובר בפתרון טוב, המציע שלל של יתרונות. מעבר להיותו ציפוי בעל מראה אסתטי מאד, מדובר בטיפול המתרחש בפגישה אחת או שתיים, כמעט ללא כאבים או רגישויות. באמצעות ציפויים אלו נוכל לשנות עמדה של שיניים בפה, לשנות גוון, צורה ולסגור מרווחים בין השיניים.

חסרונות

חסרונות הציפוי אינם רבים, אך כדאי להכירם. הציפוי הינו טיפול קוסמטי, אסתטי אך עדין. אין להפעיל עומסים על שיניים עם ציפויים מחשש לסדק או שבר. מטופלים שסובלים משחיקת שיניים נדרשים לטפל בבעיה זו לפני שהם מבצעים את הציפויים. לעיתים יש צורך בטיפול שורש בשיניים אלו עקב ההשחזה שיש לבצע לפני ביצוע הציפוי. בחירה בציפוי מסוג כזה מצריכה הקפדה מלאה על היגיינה אוראלית כדי למנוע התפתחות של דלקת חניכיים, התפתחות של עששת וגם ריחות לא נעימים מאותו אזור.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp