רופא שיניים אסתטיקה

רופא שיניים ממתין למטופל

אסתטיקה דנטלית – מה זה?

מראה אסתטי ויפה מושפע מלא מעט פרמטרים, וכאשר שמים גם לב אליו אנו מתמלאים ביטחון עצמי ומרגישים הרבה יותר טוב וגם נעים. לשיניים, ולפה בכלל, יש השפעה רבה מאד על המראה הכללי וכאשר השיניים שלנו בריאות וגם אסתטיות למראה הדבר בולט מאד ב"לוק" הכולל. ישנם לא מעט מצבים בריאותיים המשפיעים על מראה השיניים שלנו וגם על הלסת ועל החניכיים עצמן. לשמחתנו, ישנן כיום שיטות טיפול שונות, הנחשבות ליעילות מאד שיכולות לסייע במצבים כאלה ולהחזיר את האסתטיקה שבה מעוניינים.

טיפולים מסוגים שונים

כל בעיה בשיניים מצריכה פנייה לשירותיו של רופא שיניים אסתטיקה דנטלית. תחום עיסוק זה, המוצע בעיקר בשנים האחרונות, נועד לספק מענה במצבים בריאותיים שונים הקשורים אל הלסת, אל השיניים ואל החניכיים. במסגרת טיפולי האסתטיקה הדנטלית אפשר למצוא מגוון רחב מאד של טיפולים, כמו הלבנת שיניים, הידוע כהליך טיפולי נפוץ מאד, כמו יישור שיניים, ציפויי שיניים ע"י למינייט, השתלת שיניים ושילוב של כתרים איכותיים וכן הליכים נוספים, שבחלקם פשוטים מאד.

בין אם זו הלבנת שיניים, השתלת שיניים או אולי הליך אסתטי אחר, פנייה לרופא שיניים מקצועי ומנוסה, המתמחה באסתטיקה דנטלית היא הדרך הנכונה לפעול. רופא כזה מנצל את שיטות הטיפול החדשניות ביותר כיום ונעזר בכל המכשור הרפואי כדי להגיע לתוצאות הרצויות. במקרים, למשל, של הלבנת שיניים, ישתמש רופא השיניים בחומרי הלבנה הידועים כיעילים מאד ובמקרים של השתלות שיניים ייעזר רופא השיניים בשתלים העשויים מחומרים איכותיים, יציבים וגם עמידים. הטיפולים מצריכים מרופא השיניים השקעה רבה וגם יכולת מקצועית ברמה גבוהה. מומלץ מאד שלא להתפשר על כך ולפנות אך ורק אל הרופאים מקצוענים.

בנוסף, חשוב לדעת שהתאמתו הנכונה של ההליך הטיפולי עצמו למטופל היא זו שתקבע את מידת הצלחתו. מסיבה זו נדרשת הכנה מיוחדת, בדיקות מקדימות ובחינתו של המקום עצמו שבו יבוצע ההליך הדנטלי. לעיתים מבצעים צילומי רנטגן וצילומי CT ולעיתים בדיקות נלוות אחרות, חשובות לא פחות.

רוצים להחזיר את המראה האסתטי לשיניים שלכם ומחפשים כתובת מקצועית ומנוסה שתוכל לסייע לכם בכך? ד"ר אופיר מרפאת שיניים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp