שתלים בשיניים מחיר

איור של שתלים בשיניים

מה משפיע על מחיר של שתל בשן?

מי שמחפש מידע באינטרנט על מחיר של שתל בשן ימצא שהעלויות משתנות בין המרפאות. יש לכך סיבות טובות והן קשורות בטיבו של השתל, בשיקולי המרפאה ובהיבטים נוספים אותם נתאר בשורות הבאות.

כמה עולה שתל?

קודם כל, ראוי להסביר ששתלים להשתלות שיניים הינם ברגים העשויים מטיטניום. כמעט תמיד מדובר בסוג של בורג אשר לו הברגה חיצונית ופנימית המשמשות לאחיזה בעצם ולהברגת המבנה הזמני ואחריו הקבוע אל תוך השתל. מעבר לכך, השתלים יכולים להשתנות במגוון מאפיינים כמו האורך והרוחב שלהם, הצורה שלהם, החומר ממנו הם עשויים, היצרנית שלהם והמוניטין שלה, העמידה בתקנים מקומיים ובינלאומיים ועוד. כל ההיבטים הללו יכולים להשפיע על מחיר שתל בשיניים.

יחד עם זאת, אין בכך לומר שאותו השתל יעלה תמיד אותו הדבר. כלומר, ייתכן שבמרפאה אחת יציעו לכם מחיר שתל שיניים נמוך יותר מאשר באחרת גם באותו הפריט. מדוע? מפני שישנה חשיבות האם השתל מבוצע ע"י מומחה למחלות חניכיים או כירורג פה ולסת . יש להתחשב גם ברמת הסטריליזציה של המרפאה, ניסיון הרופא והצוות, ידע, מכשור, אחריות ועוד גורמים רבים אשר משפיעים על העלות הכוללת של שתל.

עלות נוספת שיש לקחת בחשבון היא שיקום השתל

– עלות המבנה, הכתר הזמני והכתר הקבוע שיבוצעו בהמשך. לעלויות אלו יש גם להוסיף עלות מעבדה. מעבדת שיניים איכותית שמבצעת עבודתה בצורה מדויקת, ובחריטה ממוחשבת- תגבה מחיר גבוה יותר עבור העבודה. ניסיונו של הרופא ורמת המקצועיות שלו גם הן מרכיב חשוב בעלות הסופית.

יש לזכור ששתלים אינם מתנה לכל החיים וכאשר נבצע אותם נרצה למקסם את סיכויי ההצלחה ותוחלת החיים שלהם.

זכרו שהשתלים אמורים ללוות אתכם נאמנה לאורך שנים ולאפשר תפקוד מלא ותקין של הלעיסה, בלי לגרום לבעיות בריאות בחלל הפה או לכשלים. לכן, אין זה המקום לחסוך סכום כסף שיכול להתבטא בסופו של דבר בבעיות, בצורך בטיפולים תוך זמן קצר, ובהוצאות יותר גבוהות ממה שחסכתם.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp