window.onscroll = function() {scrollFunction()}; function scrollFunction() { if (document.body.scrollTop > 50 || document.documentElement.scrollTop > 50) { document.getElementById("header1").style.fontSize = "30px"; } else { document.getElementById("header1").style.fontSize = "90px"; } } If you are using the jQuery library, then don't forget to wrap your code inside jQuery.ready() as follows: jQuery(document).ready(function( $ ){ window.onscroll = function() {scrollFunction()}; function scrollFunction() { if (document.body.scrollTop > 50 || document.documentElement.scrollTop > 50) { document.getElementById("header1").style.fontSize = "30px"; } else { document.getElementById("header1").style.fontSize = "90px"; } } }); -- If you want to link a JavaScript file that resides on another server (similar to ), then please use the "Add HTML Code" page, as this is a HTML code that links a JavaScript file. End of comment */ window.onscroll = function() {scrollFunction()}; function scrollFunction() { if (document.body.scrollTop > 50 || document.documentElement.scrollTop > 50) { document.getElementById("header1").style.height = "90px"; } else { document.getElementById("header1").style.height = "30px"; } } ); -- If you want to link a JavaScript file that resides on another server (similar to ), then please use the "Add HTML Code" page, as this is a HTML code that links a JavaScript file. End of comment */ jQuery(document).ready(function( $ ){ window.onscroll = function() {scrollFunction()}; function scrollFunction() { if (document.body.scrollTop > 50 || document.documentElement.scrollTop > 50) { document.getElementById("header").style.fontSize = "30px"; } else { document.getElementById("header").style.fontSize = "90px"; } }); -- If you want to link a JavaScript file that resides on another server (similar to ), then please use the "Add HTML Code" page, as this is a HTML code that links a JavaScript file. End of comment */

יישור שיניים למבוגרים

בחור מבוגר מקבל טיפול שיניים

חלל הפה של כל אחד או אחת מאיתנו הוא שונה, ולכן הוא מהווה עבור חלקנו מקור גדול לגאווה, ואילו עבור חלק אחר מאיתנו דווקא מקור גדול לבושה. לא מעט נזקים עלולים להיות בחלל הפה שלנו, נזקים כמו שיניים עם מראה עקמומי, שיניים בצבע צהוב בולט, חוסר בשיניים, עששת, דלקות חמורות בחניכיים ועוד, אבל מה שבטוח הוא שחשוב להתמודד עם כולן בצורה כמה שיותר מקצועית. יישור שיניים למבוגרים הוא אחד מהטיפולים הכי נפוצים שקיימים בעולם רפואת השיניים, ולא בכדי. אז בואו נבדוק ביחד למה החשיבות של טיפולי יישור שיניים למבוגרים היא גדולה כל כך, ונבין מדוע אסור להתעכב איתה אפילו לא רגע אחד.

יישור שיניים למבוגרים – עד כמה זה חשוב?

כולנו מכירים את המעמד המלחיץ של ראיונות עבודה. אנחנו מקפידים כל כך על לבוש נאות, משננים שוב ושוב את הדברים שאותם אנחנו רוצים להדגיש בפני המראיינים, ויוצאים מהבית כשאנחנו מלאים בביטחון עצמי ובידיעה מלאה לקראת מה אנחנו הולכים.

בפועל, מה שקורה הוא שברגע שאנחנו נכנסים לחדר הראיונות, הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא להגיד שלום ולחייך. החיוך שלנו מסגיר הרבה על האישיות שלנו, ולכן חיוך שחושף שיניים עקמומיות הוא בהחלט חיוך בעייתי.

מה אפשר להסיק מחיוך עם שיניים עקמומיות?

מכאן המראיינים יכולים להבין שמדובר באדם שלא בהכרח יוכל לעבוד בעבודה פרונטאלית מול אנשים, משום שהחיוך שלו אינו מספיק מזמין ונעים לסביבה. אולי נשמע לכם שמדובר על דבר לא מציאותי, אבל בפועל החיים עובדים בדיוק בצורה הזאת.

אם המראה האסתטי לא מפריע לכם באופן אישי, קחו בחשבון שהוא בהחלט עלול להפריע לאנשים שמראיינים אתכם למקום העבודה שלהם, ולכן זוהי סיבה מספיק טובה לגשת ליישור שיניים למבוגרים.

יישור שיניים למבוגרים מסיבות אישיות – מתי לאחרונה צחקתם בפה פתוח ומכל הלב?

בין אם אתם שמים לב לכך ובין אם לא, אנחנו בטוחים שעצם הצורה העקמומית של השיניים שלכם גורמת לכם לחייך או לצחוק בפה סגור. כן, בזמן שאנחנו צוחקים אנחנו פוערים את חלל הפה שלנו למימדים גדולים, שחושפים את כל מה שקורה בתוכו. אנשים עם שיניים עקמומיות לא יכולים לאפשר לעצמם את הפתיחה הזו, והם נאלצים להסתיר את מה שקורה שם בפנים.

יישור שיניים למבוגרים יכול לשים לבעיה הזו סוף בצורה מוחלטת, ולהעניק לכם מראה של סט שיניים ישר, נקי ואסתטי ביותר.

למה טיפול של יישור שיניים למבוגרים הוא נפוץ כל כך?

לא מעט אנשים מבוגרים גדלו בתוך משפחות עם מצב כלכלי לא מאוד מאפשר, ולכן הם נאלצו להעביר את הילדות שלהם ללא כל מענה רפואי בתחום השיניים העקמומיות שלהם. משום שכך, הם גדלו להיות מבוגרים שמחזיקים בחלל פה עם מראה לא ממש אסתטי, אך כעת הם הגיעו למצב שבו הם כבר לא מסוגלים עוד לסבול את המראה המדובר, ומחליטים לגשת ליישור שיניים למבוגרים.

איך עושים יישור שיניים למבוגרים? זה לא מביך?

ברור שמה שמתאים לילדים קטנים לא מתאים לאנשים מבוגרים. אם ילדים קטנים יכולים להסתובב עם קוביות צבעוניות בשיניים, או עם רסן מותקן על חלל הפה והראש שלהם, אזי שמבוגרים כמובן לא יכולים להסתובב כך בשעות העבודה שלהם, בפגישות עסקיות ואפילו לא במפגש הכי פשוט עם חברים. מתוך ההבנה הזו, תחום רפואת השיניים הבין שהוא חייב למצוא פתרונות אלטרנטיביים ואיכותיים.

קיימות היום אין ספור שיטות לביצוע יישור שיניים למבוגרים, וביניהן שימוש בגשר שקוף, שימוש בפלטות שקופות ונשלפות, שימוש בגשר נסתר שמותקן על גבי החלק האחורי של השיניים ועוד. כל אלו מהווים פתרון יעיל עבור מבוגרים שמצד אחד מעוניינים להגיע לתוצאות, אך מצד שני אינם מעוניינים לחשוף את ההליך שאותו הם עוברים.

יישור שיניים למבוגרים – זה אף פעם לא מאוחר מדי

לא מעט מבוגרים חוששים לגשת לטיפול יישור שיניים משום שהם "לא בטוחים שזה הזמן שלהם". אנחנו מאמינים שכמו שרדיפה אחרי חלומות היא לא פעולה שמאוחר מדי לבצע בכל גיל, כך גם יישור שיניים למבוגרים. על מנת להנות מחלל פה אסתטי וישר, ניתן לגשת ליישור שיניים למבוגרים במגוון השיטות המתקדמות ביותר שקיימות היום, ולהתחיל לפזר חיוכים לכל העולם.

ליישור שיניים למבוגרים יש תפקיד חשוב בביטחון העצמי שלכם

כל אחד ואחת מאיתנו היו שמחים להתנהג בצורה כמה שיותר משוחררת, ורק לאחר יישור שיניים למבוגרים ניתן לעשות זאת בצורה 100% טבעית, ועם 100% ביטחון עצמי. יישור שיניים למבוגרים יכול להחזיר לכם ברגע את הביטחון העצמי שאבד לכם לאורך כל השנים, והוא יביא את אותותיו במסגרת ראיונות עבודה, דייטים ראשונים, או אפילו בחיוך הכי קטן מול המראה.

על מנת להגיע לתוצאות מעולות של יישור שיניים למבוגרים, חשוב לבחור ברופא שיניים מומחה ומקצועי, כמו ד"ר אופיר זהבי, שיוכל ללוות אתכם צעד אחר צעד בדרך להצלחה האישית שלכם. תהנו!

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp