שתלים דנטלים יצרנים

רופאת שיניים מציגה פסל קטן של מפה חלל הפה

מידע על יצרני שתלים דנטליים

ייצור שתלים דנטלים הוא תחום התמחותן של חברות רבות ברחבי העולם. מדובר בשתלים העשויים מטיטניום ומזירקוניה, אשר תפקידם הוא להחליף את שורש השן באופן מלאכותי וקבוע, כאשר על גבי השתלים האלו מונחים המבנה והכתר. יצרני שתלים דנטליים עבור השתלות שיניים נבדלים זה מזה במוניטין שלהם וכן במאפיינים שונים של השתלים שאותם הם מייצרים.

מה נדרש מיצרני שתלים?

ייצור שתלים דנטליים מחייב את היצרנים לעמוד בכמה כללים בסיסיים חשובים. בראש ובראשונה, על השתלים להיות בעלי עמידות מקסימאלית, דבר הניכר בשימוש בסגסוגת טיטניום על ידי כולם ובמקרים נוספים גם בזירקוניה – שגם היא חומר עמיד מאוד. בנוסף, עליהם לייצר שתלים המסוגלים להתחבר אל העצם באיכות גבוהה מאוד ולהיות בעלי אחיזה מצוינת, בין אם בצורת משושה, מתומן ובגדלים שונים. מעבר לכך, על השתלים להיות מדויקים מאוד ברמת התכנון והביצוע, ולאפשר נוחות מרבית בעבודה הטיפולית.

חברות ישראליות ובינלאומיות לייצור שתלים

התעשייה הישראלית נמנית על המובילות בעולם בחינה טכנולוגית, והדבר נכון גם לגבי ייצור מוצרים רפואיים בכלל ושתלים דנטליים בפרט. אכן, גם בישראל פועלות מספר חברות המייצרות שתלים באיכות גבוהה מאוד ותוך עמידה בכל התקנים הנדרשים של משרד הבריאות ושל גורמים נוספים בחו"ל. כך למשל, ניתן לציין את החברות  M.I.S, Cortex implants  ,   alpha bioועוד חברות ישראליות רבות אחרות.

ישנם גם חברות בינלאומיות מוכרות מאוד כגון Straumann,  Nobel biocare , Zimmer Biomet נחשבים לאיכותיים מאוד והם פופולאריים בקרב רופאי השיניים בישראל, הנעזרים בהם לצורך סוגים מגוונים של השתלות עבור צרכים שונים. עוד ניתן לציין את חברת Bicon האמריקאית שגם היא שם דבר בעולם השתלים, ובפרט עוסקת השתלים ייחודיים המבוססים על הלחמה קרה בניגוד להברגה הסטנדרטית.

יש לציין כי לזהות יצרנית השתלים יכולה להיות השפעה על המחיר בהתאם למוניטין שלה. יחד עם זאת, ככלל שתלים דנטליים העומדים בתקן הישראלי הינם איכותיים וממלאים את תפקידם נאמנה, בין אם הם מיוצרים בארץ או בחול.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp